Budowanie strategii pozwala stworzyć tożsamość marki w połączeniu z jej całą strukturą: wartościami, priorytetami, kulturą organizacyjną. Tworzy pewnego rodzaju plan, który zakłada sposób rozwoju i budowania wizerunku marki na rynku.
Strategia marki to sposób w jaki przedsiębiorstwo buduje tożsamość swojej marki w połączeniu z całą jej strukturą: wartościami, priorytetami, kulturą organizacyjną. Strategia określa jaka ma być marka; kto jest jej odbiorcą; jak pozycjonuje się na rynku; co ją wyróżnia oraz co stanowi o jej przewadze konkurencyjnej.
Strategia marki
- dlaczego warto?
Przemyślana strategia daje spójny obraz marki, który pozwala zbudować jej stabilną świadomość wśród odbiorców. Widząc jej logo czy jedno z haseł od razu połączą je odpowiednim produktem czy usługą. Co więcej, strategia marki jest elementem, który w pewien sposób wpływa na prestiż marki, dzięki czemu już na starcie będziesz miał przewagę podczas rozmów z inwestorami.
Strategia marki - dla kogo?
Tak naprawdę dla każdej firmy, która chce wyróżnić się na rynku, a w konsekwencji odnieść sukces. Nasza agencja proponuje stworzenie strategii marki zarówno dla powstających firm, jak również dla tych już istniejących, które potrzebują stworzenia jasnego i spójnego planu prowadzenia ich brandu, który będą realizować przez kolejne lata.
Strategia marki - cena
Wycena usługi stworzenia strategii marki jest w pełni indywidulana i zależy od wielu istotnych czynników jak zakres pracy, poziom skomplikowania, koszt badań marketingowych, czas poświęcony na research, wielość obszarów, które będą brane pod uwagę, czy usługi dodatkowe jak identyfikacja wizualna czy pełny rebranding.