top of page

Cześć!

GlowUp to agencja kreatywna, która w przeciwieństwie do typowych agencji marketingowych czy PR-owych podejmuje temat marketingu w sposób znacznie bardziej kreatywny i innowacyjny. 

W skrócie jesteśmy tu po to, aby pomóc twojej firmie zaistnieć na ustach ludzi
i sprawić, aby twoje produkty sprzedawały się w tempie o jakim nigdy nawet
nie marzyłeś!

  • Facebook
  • Instagram
  • TIK Tok
  • LinkedIn

Kilka słów o nas

Jesteśmy zespołem innowacyjnych i kreatywnych, młodych ludzi, którzy chcą pomóc w rozwoju Twojej firmy.

Jesteśmy prawdziwi w naszym podejściu. Naprawdę zależy nam na sukcesie każdego realizowanego projektu. Wynika to z miłości do tego co robimy oraz uczucia niezwykłego szczęścia z każdego zadowolonego klienta.

Co najważniejsze, pozostajemy wierni naszym wartościom i współpracujemy z odpowiedzialnymi firmami, które pomagają czynić świat lepszym miejscem.
 

Nasza misja

Dostarczanie innowacyjnych, kreatywnych i skutecznych, zintegrowanych rozwiązań w zakresie marketingu marki i public relations, które pomagają naszym klientom rozwijać ich biznes i realizować cele marketingowe.

Co znaczy Glow Up i skąd balon?

Wyrażenie to pochodzi z języka angielskiego i stało się ostatnimi czasy bardzo popularne,
w szczególności wśród młodzieży, za pośrednictwem mediów społecznościowych. 

Przejść Glow Up znaczy przejść metamorfozę, wyładnieć, wyglądać lepiej niż kiedyś.
Znaczenie to przeważnie stosuje się do przemiany psychicznej lub fizycznej, my jednak postanowiliśmy odnieść slang młodzieżowy do świata biznesu. 

W naszym rozumieniu Glow Up oznacza przemianę, ale nie człowieka, a przedsiębiorstwa.
W zasadzie w ten sposób zrodził się pomysł na powstanie naszej agencji. Denerwowało nas,
że branding oraz reklamy, które napotykamy każdego dnia, są odtwórcze, nieciekawe i przede wszystkim, i nie boimy się tego słowa użyć, brzydkie i przestarzałe.

Postanowiliśmy, że nasza agencja kreatywna uczyni świat piękniejszym miejscem, poprzez świadczenie kreatywnych i innowacyjnych, usług w zakresie wszystkich pięciu filarów marketingu: branding'u, design'u, conetent'u, reklamy oraz stron internetowych. 

A co z balonem? Dla nas jest on symbolem ciągłego wznoszenia się i odkrywania nowych, ciekawych miejsc. Widząc wznoszący się balon czujemy, że wszelkie granice nie istnieją
i to, jak wysoko się znajdziemy, zależy wyłącznie od nas. 

bottom of page