Copywriting, czyli inaczej pisanie tekstów, choć niedoceniany, to istotny element każdej formy reklamy. Slogany w reklamach, teksty na stronie internetowej,
w katalogach czy ulotkach muszą zostać napisane profesjonalnie.
Copywriting to proces pisania przekonujących materiałów marketingowych i promocyjnych,
które motywują ludzi do podjęcia jakiejś formy działania, takiego jak dokonanie zakupu, kliknięcie linku, umówienie
się na spotkanie czy przekazania darowizny na jakiś cel charytatywny.
Copywriting
- co daje?
Copywriting wyróżni Twoją markę, podkreślając, że jesteś najlepszym rozwiązaniem, jakiego szukają Twoi docelowi klienci. To właśnie proste slogany, teksty zachęcające do zakupu są w stanie przekonać twoich klientów, że ich uwaga powinna skupić się
na twojej firmie.
Copywriting - dla kogo?
Wszyscy, którzy prowadzą marketing
w jakiejkolwiek formie zawierającej tekst. Niezależnie czy reklamujesz się przez stronę internetową, ulotki czy w formie wpisów na mediach społecznościowych, gwarantuje, że twoja firma potrzebuje copywritera.
Copywriting - cena
Wycena usługi copywriting'u zależy od wielu istotnych czynników jak długość i stopień skomplikowania tekstu,
formy np. czy jest to wpis na blogu czy tekst zamieszany w katalogu produktów firmy, a także czasu poświęconego na zainteresowanie się tematem.