
Content


Content marketing - co to i dlaczego warto?
Content (z ang. treść, zawartość) - przez lata zmieniało swoje znaczenie, jednak obecnie jest to cała treść związana z komunikacją marki w różnych kanałach np. Stronach internetowych, Social Media itp.
Jak lubił mawiać Bill Gates “Content is King” (Kontent jest Królem). Jest to bardzo trafne spostrzeżeniem, ponieważ klienci coraz rzadziej nabierają się na nachalne oferty sprzedaży.
Z pomocą przychodzi Content Marketing. Konsumenci bardzo dobrze oceniają wysokiej jakości materiały jak filmy instruktarzowe, posty na blogach czy podcasty. Są to zatem treści, które wzbudzają emocje, zachęcają do zaangażowania, tworzą społeczność i ją edukują. Powinny one odpowiadać na potrzeby grupy docelowej oraz uświadamiać te potrzeby, które marka jest w stanie zaspokoić.
Co
oferujemy?
01
Statystyki pokazują, że reklama
w formie wideo zyskuje w ostatnich latach zyskuje niesamowitą popularność. Zdecydowanie lepiej angażuje widzów i realnie konwertuje wyświetlenia na sfinalizowane transakcje.
03
Animacje reklamowe to świetne narzędzie do skutecznej komunikacji marketingowej z klientem - przyciągają wzrok i uwagę odbiorców, a dzięki zwięzłej i atrakcyjnej formie na długo zapadają w pamięć klientów.
05
Loty dronem staja się powoli standardem w filmach reklamowych
i fotografiach, szczególnie gdy potrzeba ujęć z wysokości. Fragmenty z lotu ptaka dodają do materiału dynamiki i urozmaicają tradycyjne kadry.
02
Odpowiednie przedstawienie produktu, portretu prezesa czy procesu produkcyjnego, potrafi zbudować zaufanie u każdego potencjalnego klienta, partnerów biznesowych i wpłynąć na sposób postrzegania firmy.
04
Prezentacje multimedialne są doskonałym narzędziem, które pozwala na przedstawienie profilu firmy, jej produktów oraz wizerunku nie tylko w formie wypowiedzi, ale także ciekawych grafik, obrazów, czy statystyk.
06
Podcast marketing pozwala dzielić
się swoją wiedzą, głębiej rozwodzić
się nad tematami z branży, szerzyć wartości firmy, opowiedzieć jej historię, zdobywać autorytet jako eksperta
w dziedzinie.