top of page

Branding

Kapsułki z kawą
Markowa butelka surowicy

Branding marki - co to jest i dlaczego warto?

Branding to w skrócie budowanie marki oraz jej świadomości. Polega on na kreowaniu i utrwalaniu
w umysłach konsumentów faktu istnienia marki oraz jej pozytywnego, pożądanego wizerunku.

Branding marketing od zawsze był ważną częścią każdego biznesu, jednak w dzisiejszych czasach jest istotniejszy niż kiedykolwiek wcześniej.  W dobie Social Mediów, Twoi potencjalni klienci natrafiają na dziesiątki nowych marek dziennie. Twoim celem powinno być, aby ze wszystkich zapamiętali właśnie Twoją! Jest to możliwe właśnie dzięki dobremu brandingowi: Twoja marka może stać się bardziej rozpoznawalna, pomaga budować zaufanie oraz zdecydowanie ułatwia prowadzenie kampanii reklamowych.

Co
oferujemy?

01

Logotyp jest podstawą identyfikacji  wizualnej, a także elementem, z którym będzie kojarzona twoja firma. Zadbaj
o to, aby było wysokiej jakości i zleć naszym specjalistom przygotowanie wyjątkowego logo dla ciebie. 

03

Budowanie strategii pozwala stworzyć  tożsamość marki w połączeniu z  jej całą strukturą: wartościami, priorytetami, kulturą organizacyjną. Tworzy pewnego rodzaju plan, który zakłada sposób rozwoju i budowania wizerunku marki
na rynku. 

05

Polega na budowaniu i pielęgnowaniu wartościowych stosunków ze swoimi klientami oraz kontrahentami w długim okresie czasu. Jej zadaniem jest  dbanie o dobry wizerunek i akceptację działań firmy w stosunku do konkretnej osoby, grupy osób bądź firmy.

02

To wszystkie elementy graficzne
które powtarzają się we wszystkich,
lub przynajmniej – w zdecydowanej większości – materiałów reklamowych marki. Dzięki temu twoja identyfikacja wizualna jest spójna i charakterystyczna

04

Księga znaku (brand book) to dokładna, obszerna instrukcja używania logotypu oraz key visual marki przez osoby trzecie. Dzięki niemu różne agencje dokładnie wiedzą "co autor miał na myśli" podczas tworzenia identyfikacji wizualnej. 

06

Copywriting, czyli pisanie tekstu używanego później w materiałach reklamowych to istotna część każdej reklamy. Szczególne istotny podczas tworzenia stron internetowych, prowadzeniu bloga czy tworzeniu katalogów lub ulotek.

bottom of page